پویا سیستم

معرفی انواع سیستمهای حفاظتی و نظارتی

پویا سیستم

معرفی انواع سیستمهای حفاظتی و نظارتی

ویژگی بهترین جک درب پارکینگ



چگونه بهترین جک درب پارکینگ را بخریم و از آن نگهداری کنیم
بنابر اعلام گذر کنترل، نکات مهمی هنگام خرید جک درب پارکینگ وجود دارد که رعایت آن باعث می شود تا در آینده درب پارکینگ شما باعث آزار و اذیت شما نشود. فروشگاه اینترنتی  بهترین جک درب پارکینگ به بررسی این نکات مهم می پردازد:
برای انتخاب جک پارکینگ، حتما باید وزن هر لنگه درب را به صورت حدودی بدانید زیرا جک های پارکینگی برای وزن های مختلف انتخاب شده اند.هر چه وزن درب بالاتر باشد باید از جکهای قوی تر استفاده شود.
عرض درب مورد بعدی است که باید در نظر گرفته شود و در انتخاب جک پارکینگ بسیار اهمیت دارد.برای درب های کوچک که عرض آنها زیر ۲ متر است میتوان از جک درب پارکینگ با کورس ۴۰۰ استفاده کرد و برای عرض های بیشتر از ۲ متر کورسهای ۵۰۰ و ۶۰۰ مناسب هستند.هرچه طول بازوی جک یا همان کورس جک پارکینگ بیشتر باشد گشتاور یا همان خاصیت اهرمی جک بیشتر می شود و جک ها درب را با قدرت بیشتری حرکت می دهند.
میزان تردد در پارکینگ نکته مهم بعدی است که باید به آن توجه شود.برای تردد های کم در حدود ۱۵ تا ۲۰ مرتبه در روز می توان از جک های پارکینگی الکترومکانیک استفاده کرد که بسیار متداول هستند و قیمت آنها هم مناسب است. این جک ها از موتور و گیربکس و میل ماردان تشکیل شده اند.
برای درب هایی که تردد آنها در روز بالا است مانند مجتمع ها و پارکینگ های بزرگ از جک های پارکینگ هیدرولیک استفاده کنید زیرا تردد این جک ها نامحدود است و در اثر بازو بسته شدن مکرر داغ نمی کند و خراب نمی شود، البته قیمت این نوع جک ها بسیار گرانتر است. این جک ها از پمپ هیدرولیک روغن هیدرولیک و جک تشکیل شده اند و نمونه ایرانی ندارند.

جک پارکینگی الکترومکانیک
 

جک های الکترومکانیکی از یک موتور تشکیل شده است که از پوسته (استاتور) و آرمیچر (روتور) . زمانی که به استاتور ولتاژ اعمال می شود  روتور شروع به حرکت می کند .البته باید در نظر گرفت زمانی که بخواهیم جهت حرکت روتور عوض شود . باید جای مثبت و منفی اعمال شده به استاتور را عوض کرد .روی محور روتور یک چرخدنده مارپیچ وجود دارد که با حرکت آن ، چرخدنده دیگری را به حرکت وا می دارد که این چرخدنده به یک میله مارپیچ نصب است که میله مارپیچ با حرکت خود مهره ای که بر روی خود دارد را به عقب یا جلو حرکت می دهد .

اجزای جک پارکینگی:

جک بازویی : جک بازویی درواقع ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد.
مرکز کنترل : همانطور که از اسم آن مشخص می باشد وظیفه فرمان برای باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگ می‌ باشد.
فلاشر : فلاشر درواقع با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن، پیام مرکز فرمان را نشان می‌ دهد
ریموت کنترل : ریموت کنترل وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می‌با شد که غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد.
چشمی : چشمی به دلیل داشتن سیستم مادون قرمز اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی حس کند، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند و مانع از صدمه زدن درب به خودرو می شود.

حتما قبل از خرید جک پارکینگی طول و وزن حدودی هرلنگه درب را به دست بیاورید ،زیرا دانستن طول و وزن درب اهمیت زیادی دارد و معمولا برای درب های باطول هر لنگه ۲/۵متر از شفت های متوسط و برای بیشتر از ۲/۵متر از شفت های بلند جک در استفاده می کنند.

همچنین اگر وزن هر لنگه درب تا ۳۵۰کیلوگرم باشد از جک های سبک وزن و بالای ۳۴۰کیلو از جک های سنگین تر استفاده میشود.مقدار تردد روزانه نیز در انتخاب جک پارکینگی بسیار موثراست ،برای تردد های بالای ۲۰واحد بهتراست از جک های درب پارکینگ هیدرولیک استفاده کنید که با فشار روغن کارمی کنند و در تردد های بالا داغ نمی کنند .

اما برای ترددهای زیر ۲۰واحد می توانید از جک های پارکینگی الکتروموتور استفاده کنید.قیمت این جک ها بسیار ارزان تر هستند.با داشتن این اطلاعات و گذاشتن آن در اختیار کارشناس جک پارکینگ،میتوانید از مدل های مناسب که قابلیت انجام کارشما را دارند مطلع شوید.
حال برای انتخاب برند مناسب جک در به یاد داشته باشید که از برندهایی استفاده کنید که شناخته شده باشند و شرکت خدمات دهنده آن معروف و مشخص باشد.

متاسفانه بعضی از فروشندگان جک درب پارکینگ برندهای تازه به بازار آمده را به عنوان برندهای خارجی فروخته که این جک ها کیفیت و کارایی مناسب را ندارند،بنابراین از برندی استفاده کنید که شناخته شده باشند.بهتر است جک پارکینگ را از شرکت ها خرید کنید، و تسویه حساب را بعد از اتمام کار انجام دهید تا درحین کار هزینه اضافه برای شما تراشیده نشود،خرید مستقیم از نصاب ها ممکن است درآینده شما را برای دریافت خدمات به مشکل بیندازد،زیرا کسی نصاب ها را موظف به ارائه خدمات نمیکند اما شرکت ها موظف هستند خدمات بدهند.

برای انتخاب جک درب پارکینگ علاوه بر دانستن مشخصات درب مانند وزن، طول، تعداد تردد باید مشخص کنید چه مقدار هزینه ای برای خرید درنظر گرفته اید، مسلما هرچه هزینه بیشتری برای خرید جک پارکینگ انجام دهید کیفیت بالاتری بدست خواهید آورد. البته باید مراقب باشید تا جک های بی کیفیت و ارزان را بنام جک خوب و خارجی به شما ندهند.
اگرنمی خواهید زیاد هزینه کنید و تعداد واحدهایی که از پارکینگ استفاده می کنند زیاد نیست مثلا ۴ یا ۸ واحد می توان از جک های ایرانی و چینی خوب استفاده کرد مانند جک سیماران، جک یال و جک میلان. 

ویژگی بهترین ایفون های تصویری

با گسترش شرکتهای تولید درب باز کن در ایران رقابت جهت پیشی گرفتن از رقبا بیشتر شده و همین امر در تمام دنیا باعث پیشرفت تکنولوژی شده است. هر شرکتی در رقابت با بهترین آیفون تصویری در ایران قدم بر میدارد. در این مطلب سعی شده تا معایب و مزایای همه آیفون های تصویری را نام برده و همه آیفون ها را با هم مقایسه کنیم. پس تا انتهای مطلب مارا یاری نمایید.

در ایران باید این نکته را پذیرفت که تولید آیفون تصویری بیشتر مونتاژ آن است نه تولید قطعات چرا که ایران تولید کننده هیچ یک از قطعات الکترونیکی در بازار جهانی نیست. بدین صورت که بسیاری از سازندگان آیفون تصویری در ایران فقط به فکر مونتاژ آن هستند.


بهترین آیفون تصویری کدام است

راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری

این مقاله به بررسی بهترین آیفون تصویری می پردازد و با مطالعه آن می توانید بهترین مارک آیفون تصویری را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که مناسب ترین آیفون برای شما با توجه به شرایط ساختمان، تعداد واحد ها و میزان بودجه شما مشخص می گردد، پس نمی توان یک درب باز کن خاص را برای همه به عنوان نسخه طلایی همگانی مشخص کرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که رنگی بودن صفحه نمایش و حافظه دار بودنِ آن، دیگر یک خصوصیت ویژه به شمار نمی رود، بلکه امروزه همه آیفون های جدید رنگی هستند و اکثرا حافظه دارند، پس برای خرید آیفون تصویری در جستجوی این ویژگی ها نباشید.

احتمالا برای شما هم یکی از مهمترین نکات خرید دربازکن قیمت آن و بودجه در نظر گرفته شده ی شما است. در نظر داشته باشید که تفاوت قیمت آیفون ها بیشتر از اینکه به کیفیت آن ها مربوط باشد، به تعداد خصوصیت و کارکرد های آن ارتباط دارد. پس می توان گفت که لزوما گران تر بودنِ دربازکن به معنای کیفیت بهتر آن نیست، بلکه احتمالا از ویژگی های بیشتری پشتیبانی می کند. در ادامه این مطلب مناسب ترین آیفون ها را برای شرایط گوناگون معرفی می کنیم:


اگر به دنبال ارزان ترین آیفون تصویری هستید…

اگر به لحاظ بودجه با محدودیت مواجه اید و تصمیم ندارید که برای آیفون تصویری هزینه زیادی کنید، در عین حال به دنبال یک دربازکن با خصوصیات مناسب می گردید، می توانید با خرید آیفون تصویری 35FL سیماران از این ویژگی ها بهرمند شوید. این مانیتور رنگی 3.5 اینچی ظاهری ساده دارد و امکانات اولیه ای را که از یک آیفون تصویری انتظار دارید برای شما برآورده می کند.


سوزوکی و کوماکس از بهترین برندهای خارجیِ آیفون هستند و از برندهای داخلی تابا و سیماران جزو محبوب ترین آیفون های تصویری بازار هستند.

برای انجام این رتبه‌بندی موارد زیر را در نظر گرفتیم:
میزان نویز آیفون: از مشکلات آیفون های بی کیفیت وجود نویز در صدا و تصویر است (بخصوص برای طبقات بالا)
کیفیت ساخت
خوشنامی و سابقه برند سازنده

قابلیت های اضافه مانند داشتن حافظه (جهت رکورد کردن صدا و تصویر برای مواقعی که نیستید)، قابلیت دایورت


آیفون سیماران نیز از سیستم چهارسیمه پشتیبانی می کند. این آیفون در بازار ایران جهت مقایسه بهترین آیفون تصویری بسیار محبوب گردیده و از نظر نصابان این شرکت پاسخگوی تمام نیازهای مردمان عزیزمان در سراسر ایران می باشند. آیفون های تصویری سیماران بسیار خوش رو و ظاهر خوبی دارند اما اگر از حقیقت نگذریم محصولات این شرکت بسیار شبیه به محصولات کوماکس و آلدو و سوزوکی می باشد به طوری که حتی تجهیزات این شرکتها در بسیاری از محصولاتش یکیست. حال این که کدام شرکت پیشرو در تولید بوده و کدامیک بیشتر کپی برداری نموده را به انتخاب شما میگذاریم. محصولات این شرکت از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و مشکل این شرکت بیشتر در ضعیفی صدا و کیفیت پایین دوربین در حالت شب است.


آیفون کوماکس در ایران یکی از قدیمی ترین آیفونهای موجود در سطح شهر است. در میان مردم یکی از محبوب ترین برندهاست ولی همچنان از سیستم چهارسیمه پشتیبانی می کند. البته کره ای آن دیگر در بازار موجود نیست. اما بسیاری از فروشندگان به محصول های کپی و چینی معتقد هستند. محصولات چینی این شرکت بسیار ضعیف بوده و از دید این گروه متخصص در تعمیرات به جرات میتوان گفت یکی از ضعیف ترین محصولات در ایران می باشند. در مقایسه بهترین آیفون تصویری در ایران محصولات های کپی آیفون کوماکس بسیار کیفیت بالاتری دارند ولی قیمت بسیار بالاتری از محصولات مشابه ایرانی دارند.

دزدگیر اماکن قابل اعتماد


مقایسه دزدگیر های ارزان چینی با دزدگیر های اماکن ایرانی

 
اگر به دنبال خرید دزدگیر ارزان قیمت برای منزل خود هستید این متن را حتما بخوانید.دزدگیر های چینی اصطلاحا خانگی که ارزان فروخته میشوند و قالبا در یک پک بسته بندی شده با نامهای گوناگون ارائه میشوند  نسبت به دزدگیر های اماکن ایرانی خودمان که به انها شاید صنعتی یا اماکن هم بگویند دارای نقطه ضعف های مهمی هستند.دزدگیر های چینی معمولا در یک پک شامل پنل اصلی ،یک یا دو عدد چشمی،یک اژیر کوچک،دو عدد ریموت در یک بسته بندی فروخته میشوند.حال این سیستم را با سیستمهای دزدگیر ایرانی مانند فایروال،کلاسیک،سایلکس،فایو استار و ... مقایسه میکنیم.
 

باطری پشتیبان:

 
باطری که قسمت مهم دزدگیر میباشد باید قابلیت نگه داری سیستم تا حداقل یک هفته را در صورت قطع برق داشته باشد.در دزدگیر های اماکن ایرانی میتوان یک باتری 12 ولت 4.5 یا 7.5 امپر بزرگ قرار داد که قابلیت نگهداری برق برای دزدگیر تا حدود یک هفته را دارد اما در دزدگیر های چینی یک باتری شارژی کوچک که اندازه 2 عدد باتری قلمی است وجود داری که حداکثر 24 ساعت بتواند سیستم را روشن نگه دارد.و این نقطه ضعف این دستگاهها است.

 

آژیر:

 
دزدگیر های ایرانی علاوه بر اژیر داخلی دارای کانکتور بلندگو نیز میباشد که صدای این بلندگو ها به مراتب بیشتر و شکه کننده نسبت به اژیر های کوچک و کم صدای این دزدگیرها میباشد که اصلا صدا از منزل بیرون نمیرود.این دستگاهها قابلیت نصب بلند گو را ندارند زیرا بلندگو ها با جریان AC ترانس کار میکنند و دزدگیر های چینی فقط اداپتور DC دارند که جریان کمی میدهد.

 

قابلیت نصب چشمی باسیم

 
دزدگیر های ایرانی برند علاوه بر چشمی بیسیم دارای 4 زون میباشند که به هر کدام میتوان تعداد زیادی چشمی با سیم به طور سری متصل کرد اما در دزدگیر های چینی فقط میشود از چشمی بیسیم استفاده کرد.

 

خدمات و پشتیبانی:

 
دزدگیرهای بی کیفیت و پر خطای چینی معمولا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بدرد بخوری نیستند و در صورت خرابی امکان تعمیر انها دشوار است و باید تعویض شوند اما تمام دزدگیر های ایرانی معمولا دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت هستند و در صورت خرابی جا و مکان و دفتر خدمات این شرکتها مشخص است و شما میتوانید مراجعه کنید.

در پایان باید گفت که اگر میخواهید پولتان را دور نریزید یکبار دزدگیر خوب نصب کنید و منزل خود را بیمه کنید .هزینه بالاتر دزدگیر های ایرانی بخاطر قویتر بودن و با کیفیت بودن  این سیستمها است و بی دلیل نیست.


 

 

دزدگیر سیمکارتی

 تفاوت دزدگیر با تلفن کننده سیم کارتی با خط ثابت

 
تلفن کننده دزدگیر های اماکن در دو نوع سیم کارتی و خط ثابت وجود دارند که هر کدام مزایا و معایبی دارند که در ادامه به ان خواهیم پرداخت.
تلفن کننده های خط ثابت دزدگیر به خط ثابت تلفن محل نصب متصل شده و در هنگام تحریک به شماره هایی که به حافظه ان داده شده تماس میگیرد و پیغام ضبط شده را پخش میکند.

پس در صورت قطع سیم تلفن از بیرون ساختمان توسط سارق دیگر تلفن کننده عمل نخواهد کرد.و فقط صدای اژیر در محل وجود خواهد داشت.این تلفن کننده ها امکان فعال و غیر فعال کردن دستگاه از محلی دیگر از طریق تلفن را ندارند.شما میتوانید حدود 20 شماره تلفن به حافظه دستگاه برای تماس در هنگام سرقت را بدهید.

در تلفن کننده سیم کارتی دزدگیر علاوه بر تماس و پخش پیام در هنگاه تحریک شما پیامک هایی نیز دریافت میکنید که گزارشاتی از قبیل فعال و غیر فعال شدن سیستم توسط کاربران دیگر،تحریک سیستم در هنگاه سرقت،اعلام زون تحریک شده در محل،قطع جریان برق شهر،و...را به شما اطلاع میدهد.

همچنین از طریق این تلفن کننده شما میتوانید با ارسال پیامک از هر نقطه از کشور دزدگیر را فعال و یا غیر فعال کنید که این کار از طریق اپلیکیشن های مخصوص این سیستم ها هم امکان پذیر میباشد.
محل نصب تلفن کننده سیم کارتی باد از لحاظ انتن دهی بررسی شود  تا انتن دهی ضعیف نباشد زیرا عملکرد سیستم را دچار مشکل کرده و ضریب امنیتی را پایین میاورد .

از جمله دیگر مزایای سیستم اعلام سرقت سیم کارتی می توان به قابلیت کنترل پذیری بالا درآنها اشاره نمود امروزه همچنین نرم افزارهایی برای راحتی کار کنترل این سیستم ها بر روی گوشی ها می توان نصب نمود که این نرم افزارها قابلیت های تنظیم دستگاه و کنترل آن را می توانند بطور کامل انجام دهند از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

    امکان روش و خاموش کردن دستگاه از راه دور با SMS و نرم افزار موبایل
    امکان فعال و غیر فعال کردن رله ها از طریق SMS و نرم افزار موبایل
    امکان مشاهده شارژ سیم کارت از طریق SMS و نرم افزار موبایل
    امکان شارژ سیم کارت از طریق SMS و نرم افزار موبایل
    امکان ضبط پیام بر روی تلفن کننده سیم کارتی
    امکان ارسال پیامک در صورت قطعی برق
    امکان ارسال پیامک در هنگام فعال و غیر فعال کردن دستگاه
    قابلیت ارسال پیامک برای اطلاع وضعیت های مختلف کاری
    امکان وصل کردن تلفن خط شهری برای پشتیبانی بیشتر تلفن کننده

    امکان ارسال پیامک در هنگام فعال و غیر فعال کردن دستگاه
    قابلیت ارسال پیامک برای اطلاع وضعیت های مختلف کاری
    امکان وصل کردن تلفن خط شهری برای پشتیبانی بیشتر تلفن کننده
    امکان کنترل از راه دور برای مشاهده میزان آنتن دهی تلفن کننده
    و چندین و چند امکان دیگر

مزایای دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره


همیشه برای من این سؤال مطرح می‌شد که دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره شرکت، چگونه ما را شناسایی می‌کند؟ چرا هیچ وقت دچار خطا نمی‌شود؟ آیا راهی برای گول زدن آن وجود دارد؟ این سؤال ذهن خود من را به خود مشغول کرده بود و همیشه به دنبال جواب واضحی برای آن می‌گشتم تا اینکه به سراغ چند شرکت سازنده این دستگاه‌ها رفتم و اطلاعاتی در مورد سیستم و مکانیزم آن‌ها به دست آوردم. البته بیشتر آنها نمی‌توانستند که جزئیات مربوط به محصولات خود را معرفی کنند، اما سوالاتی که برای من به وجود آمده بود، به خوبی پاسخ داده شد و الان می‌توانم ادعا کند که دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را می‌شناسم و نحوه عملکرد آن را می‌دانم.


دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره چگونه کار می‌کند؟

به احتمال زیاد، هنگامی که وارد شرکت می‌شوید یا پس از پایان کار که از محیط شرکت خارج می‌شوید، مقابل دوربین دستگاه حضور و غیاب قرار می‌گیرید و پس از اسکن چهره شما، اطلاعاتی در مورد زمان ورود و خروج شما ثبت می‌شود. با وجود اینکه این فرایند در طول روز دوبار و در طول هفته چندین بار برای شما تکرار می‌شود، اما اهمیت چندانی به روش کار دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نمی‌دهید و تنها به ه


تصویربرداری اولیه یا اسکن چهره:

زمانی که به عنوان یک کارمند جدید وارد یک شرکت یا سازمان می‌شوید، احتمالاً مسئول بخش اداری یا بخش حسابرسی از شما می‌خواهد که در مقابل دوربین‌های سیستم حضور و غیاب قرار گیرید و تصویر شما در حافظه دستگاه ذخیره شود. در حقیقت این اولین گام برای شناسایی شما در مراحل بعد است و از این طریق تصویر اولیه و اصلی شما در حافظه دستگاه ذخیره می‌شود.



یکی از دلایل مهم محبوبیت دستگاه های کنترل تردد اثر انگشتی، امنیت بالای این شیوه می باشد که تقریبا دور زدن و تقلب کردن در این نوع از دستگاه ها غیر ممکن می باشد. برای استفاده از این دستگاهها نیاز می باشد که اثر انگشت فرد به طور صحیح در دستگاه ثبت شود، که به طور معمول در همه دستگاهها امکان تعریف هر اثر هر ده انگشت وجود دارد.

تا کنون در رابطه با مزایای خرید دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی صحبت کردیم اما این مدل از دستگاه ها دارای معایبی نیز می باشند که نمی توان آن را نادیده گرفت در ادامه به برخی از آنها اشاره نموده و راه حل هایی برای آنها ارائه می دهیم.


  • پیشگیری از خطای انسانی

استفاده از شیوه های سنتی و ثبت در داخل دفاتر حضور و غیاب می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد و درصد خطای انسانی در این شیوه ثبت بسیار بالا می باشد.

 

  • حذف فرایند دستی و کاغذی

شاید استفاده از شیوه های دستی و کاغذی برای محیط های کاری کوچک و غیر رسمی پاسخ گو باشد، اما این پاسخگویی به معنی ایده آل و بدون خطا بودن این شیوه نمی باشد و می تواند منجر به تحمیل هزینه هایی ناخواسته به مجموعه ها شود.

 

  • امکان رشد سیستم کنترل تردد همزمان با توسعه کسب و کار

استفاده از شیوه های سنتی نمی تواند پاسخ گوی مجموعه های کاری بزرگ در حال رشد و تغییر  باشد، بنابراین نیاز به استفاده از سیستمی مناسب برای این مجموعه ها که توانایی رشد همزمان با فعالیت مجموعه را داشته باشد از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. استفاده از دستگاه کنترل تردد با نرم افزار حضور و غیاب می تواند به نوعی پاسخ گوی نیاز این مجموعه ها باشد.

 

  • امکان تهیه گزارشات مدیریتی در کمترین زمان ممکن

در هر سازمانی مدیران برای تصمیم گیری های موفق نیاز به گزارش های دقیق و جامعی دارند، با توجه به حجم انبوه اطلاعات درون سازمانی استفاده از یک روش گزارش گیری مطمئن و سریع می تواند کمک بسزایی در اتخاذ تصمیمات راهبردی مدیران داشته باشد.

پس می توان گفت مزیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب در هر مجموعه کاری در واقع پاسخی دقیق و هوشمندانه به این نیاز مدیران می باشد.

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مزایا و معایب

یکی دیگر از خصوصیات بیومتریک مورد استفاده در دستگاه های حضور و غیاب، تشخیص چهره می باشد. در این مدل از سیستم کنترل تردد، با توجه به الگوریتم بکار رفته شده، نقاطی از چهره به عنوان الگوی احراز هویت فرد در دستگاه ذخیره می شود. یکی از نگرانی هایی که اکثر افراد دارند این است که مبادا با تغییراتی از جمله کوتاه شدن مو، ریش یا بدون ریش، عینک یا بدون عینک احراز هویت با مشکل مواجه بشود و جالب است بدانید که این تغییرات هیچ خللی در احراز هویت فرد بوجود نمی آورد.

دلیل اصلی استفاده از سیستم‌های بیومتریک، بالا بردن سطح امنیت در مدیریت و ثبت تردد ها می باشد و از دلایل محبویت حضور و غیاب تشخیص چهره نیز همین امنیت بالا می باشد. با توجه به اینکه در این مدل برای هر فرد یک چهره می توان تعریف کرد میزان تقلب در آن به حداقل میزان ممکن می رسد.

با توجه به نحوه عملکرد کنترل تردد تشخیص چهره، بسیاری از مشکلات دستگاه اثر انگشتی از جمله سرعت احراز هویت پایین، وابستگی به دما و رطوبت محیط، وابستگی به نوع کسب و کار و …. را نخواهیم داشت. سرعت احراز هویت در این مدل نسبت مدل اثر انگشتی و کارتی بسیار بیشتر بوده که از مزایای آن محسوب می شود.