پویا سیستم

معرفی انواع سیستمهای حفاظتی و نظارتی

پویا سیستم

معرفی انواع سیستمهای حفاظتی و نظارتی

ویژگی بهترین ایفون های تصویری

با گسترش شرکتهای تولید درب باز کن در ایران رقابت جهت پیشی گرفتن از رقبا بیشتر شده و همین امر در تمام دنیا باعث پیشرفت تکنولوژی شده است. هر شرکتی در رقابت با بهترین آیفون تصویری در ایران قدم بر میدارد. در این مطلب سعی شده تا معایب و مزایای همه آیفون های تصویری را نام برده و همه آیفون ها را با هم مقایسه کنیم. پس تا انتهای مطلب مارا یاری نمایید.

در ایران باید این نکته را پذیرفت که تولید آیفون تصویری بیشتر مونتاژ آن است نه تولید قطعات چرا که ایران تولید کننده هیچ یک از قطعات الکترونیکی در بازار جهانی نیست. بدین صورت که بسیاری از سازندگان آیفون تصویری در ایران فقط به فکر مونتاژ آن هستند.


بهترین آیفون تصویری کدام است

راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری

این مقاله به بررسی بهترین آیفون تصویری می پردازد و با مطالعه آن می توانید بهترین مارک آیفون تصویری را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که مناسب ترین آیفون برای شما با توجه به شرایط ساختمان، تعداد واحد ها و میزان بودجه شما مشخص می گردد، پس نمی توان یک درب باز کن خاص را برای همه به عنوان نسخه طلایی همگانی مشخص کرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که رنگی بودن صفحه نمایش و حافظه دار بودنِ آن، دیگر یک خصوصیت ویژه به شمار نمی رود، بلکه امروزه همه آیفون های جدید رنگی هستند و اکثرا حافظه دارند، پس برای خرید آیفون تصویری در جستجوی این ویژگی ها نباشید.

احتمالا برای شما هم یکی از مهمترین نکات خرید دربازکن قیمت آن و بودجه در نظر گرفته شده ی شما است. در نظر داشته باشید که تفاوت قیمت آیفون ها بیشتر از اینکه به کیفیت آن ها مربوط باشد، به تعداد خصوصیت و کارکرد های آن ارتباط دارد. پس می توان گفت که لزوما گران تر بودنِ دربازکن به معنای کیفیت بهتر آن نیست، بلکه احتمالا از ویژگی های بیشتری پشتیبانی می کند. در ادامه این مطلب مناسب ترین آیفون ها را برای شرایط گوناگون معرفی می کنیم:


اگر به دنبال ارزان ترین آیفون تصویری هستید…

اگر به لحاظ بودجه با محدودیت مواجه اید و تصمیم ندارید که برای آیفون تصویری هزینه زیادی کنید، در عین حال به دنبال یک دربازکن با خصوصیات مناسب می گردید، می توانید با خرید آیفون تصویری 35FL سیماران از این ویژگی ها بهرمند شوید. این مانیتور رنگی 3.5 اینچی ظاهری ساده دارد و امکانات اولیه ای را که از یک آیفون تصویری انتظار دارید برای شما برآورده می کند.


سوزوکی و کوماکس از بهترین برندهای خارجیِ آیفون هستند و از برندهای داخلی تابا و سیماران جزو محبوب ترین آیفون های تصویری بازار هستند.

برای انجام این رتبه‌بندی موارد زیر را در نظر گرفتیم:
میزان نویز آیفون: از مشکلات آیفون های بی کیفیت وجود نویز در صدا و تصویر است (بخصوص برای طبقات بالا)
کیفیت ساخت
خوشنامی و سابقه برند سازنده

قابلیت های اضافه مانند داشتن حافظه (جهت رکورد کردن صدا و تصویر برای مواقعی که نیستید)، قابلیت دایورت


آیفون سیماران نیز از سیستم چهارسیمه پشتیبانی می کند. این آیفون در بازار ایران جهت مقایسه بهترین آیفون تصویری بسیار محبوب گردیده و از نظر نصابان این شرکت پاسخگوی تمام نیازهای مردمان عزیزمان در سراسر ایران می باشند. آیفون های تصویری سیماران بسیار خوش رو و ظاهر خوبی دارند اما اگر از حقیقت نگذریم محصولات این شرکت بسیار شبیه به محصولات کوماکس و آلدو و سوزوکی می باشد به طوری که حتی تجهیزات این شرکتها در بسیاری از محصولاتش یکیست. حال این که کدام شرکت پیشرو در تولید بوده و کدامیک بیشتر کپی برداری نموده را به انتخاب شما میگذاریم. محصولات این شرکت از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و مشکل این شرکت بیشتر در ضعیفی صدا و کیفیت پایین دوربین در حالت شب است.


آیفون کوماکس در ایران یکی از قدیمی ترین آیفونهای موجود در سطح شهر است. در میان مردم یکی از محبوب ترین برندهاست ولی همچنان از سیستم چهارسیمه پشتیبانی می کند. البته کره ای آن دیگر در بازار موجود نیست. اما بسیاری از فروشندگان به محصول های کپی و چینی معتقد هستند. محصولات چینی این شرکت بسیار ضعیف بوده و از دید این گروه متخصص در تعمیرات به جرات میتوان گفت یکی از ضعیف ترین محصولات در ایران می باشند. در مقایسه بهترین آیفون تصویری در ایران محصولات های کپی آیفون کوماکس بسیار کیفیت بالاتری دارند ولی قیمت بسیار بالاتری از محصولات مشابه ایرانی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.