پویا سیستم

معرفی انواع سیستمهای حفاظتی و نظارتی

پویا سیستم

معرفی انواع سیستمهای حفاظتی و نظارتی

جک پروتکو لیدر 4 چیست؟


جک پروتکو لیدر 4 تولید یک شرکت ایتالیایی است. این محصول به دلیل نصب آسان و قیمت های به صرفه در ایران مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.جک برقی گذر کنترل لیدر 4 ، از یک موتور 280 واتی با حداکثر توان برای جا به جایی هر لنگه درب 350 کیلوگرمی بهره می برد.بدنه جک و شفت آن از روی و فولاد تشکیل ساخته شده و به همین دلیل در برابر وزن سنگین لنگه های درب که حدود 350 کیلوگرم می باشند کاملا مقاوم است. علاوه براین، به دلیل استانداردهای به کار رفته در تجهیزات داخلی و قرار گرفتن قطعات با کیفیت و مقاوم در بدنه، امکان نفوذ آب و گرد و غبار به درون آن وجود ندارد.


 لذا می توان از جک  لیدر 4 برند پروتکو  شرمت گذر کنترل در محیط های رو باز با شرایط دمایی 20- تا 55+ درجه سانتی گراد استفاده نمود.کمپانی پروتکو ایتالیا با بیش از 40 سال فعالیت در زمینه طراحی و تولید توانسته تا نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. از آخرین باری که جک پارکینگی پروتکو، مدار کنترل فرمان خود را تغییر داد حدود یک دهه می گذرد.


پروتکو مدعی است این جکها دربهایی با وزن هر لنگه 350 کیلوگرم را به طول هر لنگه درب به عرض 2.75 متر میتواند باز و بسته نماید. توان مصرفی لیدر4 پروتکو 280 وات است که با برق 220 ولت شهری کار می کند. جک پارکینگی پروتکو لیدر 4  گذر کنترل با جابجایی درب هایی با طول 3.5 متر و وزن 350 کیلوگرم برای هر لنگه توان قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارد. از این لحاظ لیدر 4 قدرتی نسبتا خوبی را از خود را ارئه می دهد و اگر چه می تواند درب های سنگین را هم به حرکت در آورد اما بیشتر مناسب درب های نیمه سنگین می باشد.


سیستم تگ خوان شامل تگ برچسبی و کارتی، آنتن، کنترلر و لوپ خروجی (در صورت نیاز) می باشد که پس از نصب، عملکرد این سیستم به این ترتیب است که پس از نزدیکتر کردن تگ به دستگاه و یا چسباندن آن بر روی شیشه درب اتوماتیک درب باز میشود، مشابه این کارکرد را در گیت عوارضی بین شهر ها مشاهده میکنیم که برخی خودرو ها با تگ قرار گرفته بر روی شیشه، از یکی از گیت ها با سرعت عبور می کنند و به طور خودکار عوارض را پرداخت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.